There's a moment to seize every time that we meet

Nähä, man får väl göra ett försök till att komma igång med bloggandet
eftersom klagomålen rullar in här :P

Hurtig som man är så har jag börjat träna :) Köpte ett 3månaderskort
på Nionde. Träningsvärk som in i helvete från gymmandet igår, och ikväll
ska jag och Johanna prova på BodyCombat! Kan bli spännande med tanke
på att jag har ganska svårt att röra mig över huvud taget just nu ;)

Får klämma i mig en protein- & kalorishake innan träningen så man inte
förbränner för mycket. Kollade mitt BMI idag, och det går bätte och bättre.
Fortfaranade underviktig, men bara 4,15 kg att gå upp tills man är "normal"
Nåväl :)

Hörs lite senare :*

Kommentarer
Postat av: julia

UPPDATERA, idiot! ;-)

2010-03-15 @ 18:13:30
URL: http://neehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0