You're everything I need and more

Jobbade 8-14 idag och det gick bra :) eller nä det gjorde det inte, va fan
ljuger jag för? haha. Glömde sätta igång ena fritösen, glömde potatisarna
så de kokade i en och en halv timme och klömde koka korv. Herregud.
Jag fungerar verkligen inte normalt på morgonen.. Tur att Mia och Sandra
var där och rättade till mina fel ♥
Fick nytt schema och det såg väl okej ut. Inte så mycket jobb, 5 dagar
ena veckan & 3 den andra har jag för mig.. Så blir väl mindre löner nu,
men jag behöver ju tid till att plugga och annat roligt med.

Nu ska jag träffa Johanna en sväng! Long time no see, ska bli jättetrevligt!
Sen kommer Julia och Morgan hit & äter.

Personalmöte ikväll 20.30, håll alla tummar & tår!

 

Uppdaterar mer sen, batteriet på min data dör snart! :*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt kul att äntligen ses igen! Hehe hoppas mötet gick bra ;)

2009-09-29 @ 22:56:16
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: sandra

JA MEN KLART DU SKA FIXA IHOP OSS, FÖR HILVETE!

2009-09-29 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0