You had me, you lost me

Ah då var mitt hår nyklippt & slingat, skönt som bara den!
Blev lite mörkare och lite mer guldig nyans, passar ju bra till
hösten tycker jag so i like it :)
Var dessutom och hämtade ut mitt pass idag och blev nästan
lite förvånad när jag såg det. Man blir ju alltid så jääävla ful
på de där bilderna och sen ska man tvingas stå ut med det
i 5 år, men detta blev faktiskt helt okej! Som jag sa till Mami
"tur att man är så jävla snygg." Skämt å sido.

Just det, just det. Ni vet jag skrev om fotbollen igår? Då måste
ni ju få slutresultatet med. Malmö fullständigt krossade Elfsborg
(som ligger bland toppen i tabellen) med 5-0! Helt jävla fucking
underbart.


Just nu sitter jag & väntar på att söstra mi ska komma och
hämta mig. Sen blir det tidiga mornar på jobb onsdag &
torsdag (JAG SLUTAR KL 14 WOHOOO)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0