that's it

Uppdaterade aldrig efter mötet igår. Jag orkade helt enkelt inte.
Kom hem från personalmötet vid halv 11 och satt och pratade med
Mami ett tag, hon är bäst♥ Jag var så arg så jag grät. Och jag var
så jävla ledsen.. Jag har gett & gett på det stället men det är aldrig
bra nog. Han får en att känna sig så misslyckad och jag orkar inte
det längre. Han får mig att må så dåligt.

Nu skiter jag i det så länge för jag orkar inte ens tänka på det.

Jag & Mami körde till Hässleholm idag. Jag köpte nya sängkläder som
är jättefina, köpte 2 set.
Jag har pluggat lite engelska med och skickat in en uppgift till min
lärare.




jag har sjunkit så jävla djupt ner i skiten nu att jag
inte vet hur jag nånsin ska orka ta mig upp igen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va sa han egentligen? :S Men du ska inte bry dig, han verkar vara dum i huvudet på alla sätt det bara går (och några till) och vad jag förstått så gör du ett jävligt bra jobb så jag fattar inte varför han skulle klaga! :*

2009-09-30 @ 22:11:25
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0