Smider planer ;)

Gick bra på jobb idag med. Dock kom det in en drös i serveringen
halv 9 typ två sekunder innan vi låste dörren. Sjukt irriterande.
Mia var sjuk idag så Karl hoppade in istället. Snäll som han är (eller
ja penga-kåt snarare... haha) så stannade han till 9. Skönt, för då
hade jag nån som sprang och hämtade kaffe till mig hela tiden.
Haha nä skämt å sido, alltid kul att jobba med Karl :)

Just nu sitter jag och pratar med Linda på msn och tillsammans
smider vi onda planer :) eller ja, planer åt minstone! Spännande
så in i :) får se vad som händer gott folk!

Jobbar 11-22 imorgon och stänger med Sandra :) Kommer nog dö
lite känner jag redan nu. Har ju precis vant av mig vid att jobba så
långa pass. Överlever gör jag förhoppningsvis, får ju min lön imorgon
så jag har ju något att se fram emot i alla fall :)


Verkar som om det blir Jägers på lördag! Trevligt värre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0