P.A.R.T.Y...? Coz i gotta ;)

Har inte hunnit uppdatera de sista dagarna, sorry.

I torsdags gick jag upp tiiidigt för att duscha, göra vid mig och
hela köret. Stack till Eslöv för att fixa nytt pass, mitt gamla går
ut på tisdag nämligen. Stack till körskolan efter det och pluggade
teori med Nathalie, jävlar vad duktiga vi var :D haha. Klarade till
och med fas Fordon, inte illa det ;)
Efter det bar det av direkt till jobb där jag stängde med Veroschki.

Öppnade igår, din jääävel vad kallt det var på morgonen! Tyvärr
blev det ju strålande väder och hela jävla Sverige kom till Hardys
och vi dog. Nu är jag så jävla glad att jag är ledig i helgen annars
hade det gått åt helvete kan jag lova.

Ikväll ska jag till Nadalajsa och Sändy kommer dit när hon är klar
på jobb med. Saft och bullkalas blir det minsann och dag :D
Trevligt värre!



Nu måste jag rensa öronen på min hund innan hon kliar sönder dem,
hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej sötnos :) Hade varit jättemysigt att ses en dag och bara snacka skit :) <3

2009-09-19 @ 17:25:56
URL: http://pussafuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0