My happiness depends on you

Fan vad måndagarna kommer snabbt, eller hur?

Igår tillbringade jag kvällen hos Julia och Morgan, vi åt pizza
och kollade på film, hur mysigt som helst!

Gick upp 7 imorse och Mami gjorde mig sällskap, knäppa som
vi är så satt vi och grät tillsammans en stund på morgonen där.
Fan inte bra att va så känsliga som vi är :P haha. Det som var
typiskt var att jag precis hade sminkat mig innan, nåååväl ;)
Stack till jobb innan 8 och möttes av en Vera som mådde mindre
bra. När klockan var halv 9 låg hon på golvet och kunde inte resa
sig så dåligt hon mådde, stackarn! Så the Sunny-man körde henne
hem och Mia kom istället och stackars Sandra fick börja 11 i
stället för 16. Tradigt när det blir så.

Annars har vi haft det roligt på jobb idag :D haha. Inte så värst
mycket folk, och trevliga kollegor såklart. Hade roligt åt Sandra
när hon låg på golvet och skurade med en diskborste,
du är redig du♥


Åh förresten, jag älskar Gynnings blogg!

Imorgon ska jag klippa & slinga mitt hår! WIIIIE :D haha
Och så ska jag hämta ut mitt nya pass.


LOVE


Kommentarer
Postat av: s

vill aldrig se bilden någonstans!

2009-09-21 @ 23:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0