Mr Onion has a pretty red car

Jobb idag igen, fan det är ju det ända jag skriver om här :S haha
Men så blir det ju när man jobbar mycket, verkar som om det
kommer bli mindre jobb om nån vecka i alla fall och sen hålla
sig så i fortsättningen.
Idag öppnade jag i alla fall, försov mig eftersom mitt alarm på
mobilen inte ringde imorse, men som tur var väckte mami mig
20 över 7 så fick stressa till jobb.

Hade rövigt mycket att göra igår, jag och Vera helt ensamma.
Jag var hungrig, trött och hade ont överallt och blev så jävla
arg. Klunkade 2 red bull på 5 min och sen gick det lite lättare :P
Diskmaskinen gick ju sönder dessutom, strååålande.

Så surgubben kom och lagade diskmaskinen 8 imorse, Vera hade
gjort ett bra jobb när hon fjäskade för honom igår så han var inte
lika sur som vanligt :) haha.
Sen kom glass-Daniel och Therese så det blev fullt bord vid
frukosten.


Åhh, så jävla skönt att vara ledig en kväll! :)


Stora frågan imorn är jägers, eller inte jägers? Jag ska nämligen
jobba 10 timmar, får stressa som fan på kvällen och sen ska
jag jobba dagen efter med. Men fan vad kul det hade vatt, hmm..

 

Nu ska jag röka :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0