Memories will last

Var på jobb lite innan 8 idag, hann bara byta om sen kom Mia också.
En jävla tur det för sen kom Cater direkt och jag hatar att ta emot
leveransen :P Skittrevligt att ha sällskap på morgonen nu när vi har
2 pass, mycket roligare än att stå där själv.
Öppningen flöt på bra och jag & Mia hade allsång till Magnus Uggla och
Takida - The things we owe, sjukt bra den låten!
Tömde en och en halv kanna kaffe innan vi ens hade öppnat, fint det!
Imorgon öppnar jag med fina Vera :)

Mr Handsome handlade av mig idag med :D haha, tycker han är så sjukt
snygg. Jag blir fan helt nervös när han tittar på mig, och det är inte ofta
jag blir så!! Fast jag stör mig lite på att han är så medveten om att han
ser bra ut, haha. Knäppt det där.


Igår stack jag ju som sagt ut till söster. Lagade mat & kollade på Idol.
Emma & Emilia kom ut också! Så nu har jag äntligen fått träffa Emma
sen hon kom hem :) Trevligt värre!


jag vill få min lön nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

VEM ÄR MR HANDSOME?!

2009-09-23 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0