Like a shadow from the past

Kort dag på jobbet idag tillsammans med Vera & Sandra
och Natalisa tittade förbi en sväng på förmiddagen :) Trevligt!
Lilla Veronica fick ett jävla sinnesutbrott på morgonen tydligen,
haha, men annars gick det bra!
Packade 100 stycken kålpuddingar, knappt drygt. But thats life.

Kom hem vid halv 3, Julia var här då så jag satt och snackade
med henne & Mami i några timmar, mys!
Sen följde jag med henne. Stack till Sösdala, sen till City Gross
och handlade. Lagade tacos och kollade på Idol :D
Nu sitter jag hemma med Mami och myser. Imorgon kommer
Papi hem från Tyskland igen.

Imorgon är jag ledig, HALLELUJAH MOMENT.
Ska till Lund och träffa Linda♥

 

 

jag har kommit på att jag vill ha en skitfet bil.
verkligen skitfet. äckligt grym och snabb som
jag kan köra som som fan i. okej, kanske ska
ta mitt körkort till och börja med. men drömma
kan man alltid. fy fan vad fin den ska va.
och fy fan vad den ska gå.



sandra, när ska vi gå ut & ragga? ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha vi måste ha colatröjor på oss då.

2009-09-24 @ 23:13:17
Postat av: Anna

Du ska ha en riktig blattebil alltså med dubbla avgasrör! ;)

2009-09-25 @ 11:33:10
URL: http://thinkinghuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0