Ledig dag :)

Aah, äntligen ledig :) Sen ska jag jobba 6 dagar i rad så det
kan väl vara bra att få slappna av lite en dag :P

Åkte in till Lund efter 12, Linda mötte mig på centralen sen tog
vi bussen ut till Nova där Julia väntade på oss. Inom 5 minuter
hade jag köpt ett par jeans och en tröja, typiskt.
Julietta körde oss in till Lund igen och sen har jag och Lindita
bara gått runder :)
Nu är vi tillbaka i lägenheten. Vi har köpt mat som vi ska laga,
duktigt va? Mm, ska bli mysigt med god mat och en flaska vin!

Nu ska jag nog gå ut på balkongen igen och fortsätta flörta med
snyggingarna som tar ner en byggställning här utanför ;) haha.

Ikväll börjar Idol :D WIII haha.

Hardys änglar smider planer och nästa tisdag ska jag gå och
dricka öl med mina kära vänner Sandra & Nathalie :D nice!



Förresten, idag fick jag min födelsedagspresent av Linda,
vääääärldens finaste! Tusen tack, i love you♥

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: natalisaa fisa dansken

vilken ledig dag du fick gumman :) mmmmm öl ! HIHi

2009-09-09 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0