Frulle

Har duschat, fönat och plattat håret redan, inte illa va? ;)
Sitter och äter frulle nu, tacos! Gött som bara den.
Blev skitledsen imorse när jag såg att det var fint väder
ute, haha. Jag ska jobba typ 10 timmar idag och där är
så sjukt mycket folk när det är fint väder.. Sen är detta
nog en av de sista varma dagarna med så vi lär väl dö.
Greeejt. Jag som hade hoppats på en lugn dag så att
jag kanske skulle överleva kvällen till och med.

Hur kvällen och natten ser ut har jag ingen aaaning om
just nu. Vi får se vad som händer efter 10 timmar på
jobb. Antingen hem och däcka i sängen eller ut och
festa och dansa hela natten :) Vem vet? ;)

Nu ska jag sminka mig, PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0