160 timmar på 3 veckor

Blev turbostängning igår med ;) Klockan 9 hade vi bara golven
kvar, gött! Sandra kom förbi som sagt, och vi satt och snackade
till 10 i 10, sen gick vi in och tog golven innan vi gick hem för
dagen :) skönt!

Var uppe med tuppen idag, eller nästan i alla fall. Klockan 8
ringde alarmet och jag stack ner till Hardys vid halv 9.
Skurade, putsade och dammade men självklart blev det ju
sura miner ändå, otacksamma jävel! Jag var där på min lediga
dag för att grovstäda och ändå får man bara skit för onödiga
detaljer. Då blir man jävligt trött på det.
Räknade ihop mina timmar i alla fall, och har jobbat 160 timmar
på 3 veckor, inte undra på att jag är sleden som bara den.
Stack direkt upp på masasge efteråt, hon är världens mest
underbara människa :D & jag har bokat massage varje månad
fram till mars nu, haha.

Ska snart in i duschen, sen ikväll bär det av till Lund där det ska
drickas öl med Sandra och Nathalie!


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, hardys! Och att jobba så jävla mycket, damn att du pallar. Massage!! vrååål vad avundsjuk jag är!

2009-09-25 @ 11:34:41
URL: http://thinkinghuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0