Try me

Var nere på Hardys igårkväll för att hämta min lön & lämna nyckeln
som jag hade bestämt med Jan. Nathalie & Karl som jobbade :)

Just nu pluggar jag röven av mig för att få färdigt min engelskkurs
som slutar nästa vecka. Just nu håller jag på att läsa en bok på
200 sidor, ska sen skriva 2 uppgifter på 700 ord om det hela.
Killing me softly. Sen ska jag bara få klart de andra uppgifterna i tid.


Var nere hos Jeanette & Jessica för att köpa lite lunch idag :)
Jeanette började gråta och kramade mig för hon tyckte att det hela
hade gått förjävligt till. ♥

plugga plugga plugga imorn.


Kommentarer
Postat av: Liisa

Jag har tagit över mina föräldrars städfirma så nu jobbar jag inom städbranshen. :) MYCKET bättre än Hardys!!

Hur gick det hela till, med att du slutade där?

Än en gång, jättebra gjort av dig!



Mvh Liisa

2009-10-28 @ 23:38:06
URL: http://www.liisagolmark.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Oh, så du får din sista lön trots allt eller? :) Tur det iaf! Jag fick ditt sms förresten, men glömde svara i vanlig ordning haha. Är i alla fall hemma nu så vi kan ju kanske höras imorgon :) PUSS

2009-10-29 @ 23:14:29
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0