London calling

Jag har kommit på att jag vill skitgärna åka till London.
Typ jättejättejättemycket! Åka på en weekend i november och
julshoppa. Så jävla nice det hade vatt! Kollade på lite resor i
mitten av november och om man åkte fre-mån kostade det
2000-3000 för både flyg och boende. Inte illa va?
England är dessutom sjukt bra att shoppa i, har handlat de flesta
av mina julklappar där de 2 sista åren när jag vatt i manchester.
Sen alla härliga engelskmän och pubar är ju ett stort plus med!!
Öppen intresseanmälan här, säg till om ni är sugna! ;) haha.

Nu ska jag nog snart bädda ner mig, ska upp och jobba om alldeles
för få timmar. Fan vad jag hatar att gå upp tidigt!





Johanna, verkar inte som om jag kan kommentera på din blogg,
kommentarerna bara försvinner. Jag slutar iaf kl 2 imorn och
övermorn så vi kanske kan ses då? Kan ju höras på sms :) PUSS

Kommentarer
Postat av: natalia

vem hade du tänkt åka me då?;)

2009-10-14 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0