I want you to want me

Sjukt kallt idag med! Jag & Sandra kom till Hardys samtidigt imorse
vid 8. Allt flöt på bra och Sandra gjorde vackra kålpuddingar :) Och
jävlar vilket brännmärke hon hade fått på handflatan! Det var nämligen
så att en sjuuukt snygg kille kom inte in på Hardys igår. ÅH, han kan
inte beskrivas med ord. Snygg räcker inte liksom. More like close to
perfection! Och vi fick ju fullt upp med att spana in honom och S blev
så distraherad att hon satte handen på klämgrillen, haha. SÅ snygg
var han ;) Haha, stackars Sandra!

Natalisa började jobba 11 och det var jättemysigt att vara där med
tjejerna idag :) Ja, när Jane inte var där då, haha.

Slutade klockan 2 och då kom Julia, Freja & Patty och åt med mig :)
Sen stack vi hem till Freja och spelade Lips :D SKITKUL!

Har även hämtat ut biljettena till MFF-IFK Göteborg som är på måndag
och jag ska dit med Johanna. Antagligen en väng på Lilla Torg först :)

 

Har pratat med både Johnny och Laura ikväll på msn, och saknar
England lite just nu. Fatta att jag bodde där för ett år sen. Sjukt.

Jobb jobb och jobb står på schemat imorn.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ganska fint runt märke ändå!

2009-10-15 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0