Hata göteborg

Sorry, har inte hunnit uppdatera förrän nu.

Emma kom & hämtade mig vid 12 idag, så stack vi ut till Julia och hade
massa mys :*
Var tvungen att sticka hem vid halv 3 för att duscha och göra vid mig
eftersom jag skulle på match med Johanna. Stack till Lilla Torg när vi
kom in till Malmö och tog en cider, GOTT. & vi blev tillsagda att vi inte
fick ha matchkläder på oss. Förstår ju tanken bakom men ändå ?

Väl på stadion var blev jag vääääldigt grundligt genomkänd så jag inte
hade nått farligt på mig. Ursäkta mig, men ser jag ut som en huligan?
Killen överdrev verkligen, kände mellan och under brösten & allt, normalt?
Nåväl, trevligt när man får lite action i singellivet ;) HAHAHA, skoja bara!

Rövigt nog så vann äckliga göteborg och det var sjukt orättvist. Men.
Har svurit som en idiot och könsorden haglade ur min mun.
Fotboll gör mig aggresiv, för er som inte visste..

Nu ska jag bara kolla runder lite på the internet, sen tänkte jag sova.
Jobb 11-22 imorn. Stänger med Nathalie :)


Tack för en trevlig kväll Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0