DUDE LOOKS LIKE A LADY

Yes, som ni kanske har gissat på så blev det utgång igår ändå :)
Drog till Retro i Helsingör med Johanna, Emily, Sofie & Maria.
Själva Retro var väl inte sådär super, ganska kass musik emellanåt
och lite halvskumt folk, men vi gjorde det bästa av situationen!

Resan hem var jävligt dryg. Kan sammanfatta det hela med att
tåget slutligen rullade in i Höör klockan 8 på morgonen.
Sleden som fan och ont i fötterna efter att ha gått i högklackat i
10 timmar... Sånt är livet ;)
Gick och lade mig vid halv 9 och gick upp igen vid 3. Mår ändå bra
idag med tanke på omständigheterna :)

Slappade bara, sen ringde Natalisa. Så vid 7 kom Denni och hämtade
mig så körde vi ut till Nathalie & Johan. Blev pizza & slapp vid TVn,
hur mysigt som helst!

Imorgon ska jag mysa med Julia på dagen, sen ska jag & Johanna
på fotboll. MFF-IFK Göteborg!!

 

Försökte uppdatera bloggen tidigare, men kunde inte logga in på
blogg.se av nån anledning, så nu vet nu iaf att jag lever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0