Confusion

Oj, jag upptäckte nyss att jag glömde blogga igår.? Hmm, som det
kan gå. Jobbade i 10 timmar igår och blev lagom snurrig i huvudet
framåt kvällen. Yrade bara runt en massa och var helt förvirrad så
trött jag var. Men annars så gick dagen bra förutom en jävla rusch
med folk vid halv 8 kanske? Världens sämsta tidsuppfattning när
är mitt uppe i jobb och vatt där ganska länge..
Jaja, jag och Natalisa kirrade biffen i alla fall.

När jag kom hem krashade jag och gick lite halvt in i koma. Så sen
gav jag upp och gick och la mig. Sov jättegott men de sista nätterna
har jag drömt så konstigt. Alltså verkligen sjuka saker...
Riktigt äckligt är det, skrämmer mig själv att jag drömmer så psyko
saker. Hmm..

Idag känner jag mig seeeeeg och vill bara slappa.
Hörs senare!



HAHAHA, tack för länken Sandra ;)
www.klockren.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0