Come together

Ställde klockan på 10 idag och låg kvar i sängen ett tag, så himla
skönt :) Finns det något bättre än en ledig helg?

Åt frulle och läste skvallertidning, drack kaffe och njöt av att vara
ledig och bara ta det lugnt. Har dock lite ont i huvudet idag och
hoppas verkligen att det går över.. Jägers med huvudvärk är inget
att hurra för. Håll tummarna :)

Ska snart slänga mig i duschen tänkte jag. Emma & Richard kommer
snart hit! Sen vid 6 ska vi ner till Lucky Bowl med Julia och Morgan
med och bowla och äta gott :) Supernajs.
Ska nog sticka ut till Nathalia efter det, sen blir det ju Jäggan ikväll.



Just det, Amelia skrev till mig på fejjan här om dagen och berättade
att Lewis har fått svininfluensan, min lilla älskling♥ Hoppas av hela
mitt hjärta att allt blir bra. Min fina Lewis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0