5 minutes of fame (eller mja 1 snarare :P)

http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=9091
klicka på Vinnare Plus 09-10-06 i vänstra kolumnen.

HAHAHA jag dööör, men den bjuder jag på ;)


Jägersro igår var vääldans trevligt :) Hade inte så värst höga förväntningar
men det var skitkul. Drack 2 cider på vägen till Malmö, kollade lite på mässan
när vi kom dit och sen åt vi. Maten var väl inget att hurra för precis men vi
beställde in en flaska vin till som var gott :) Sen blev det en cosmopolitan
efter kaffet (vi ville prova på hur det var i sex and the city..)
Jag blev intervjuad och var med på tv och skämde ut mig, lyckas alltid.
Sandra och jag blev rent galna i att spela på hästar. Jag vann inte ett skit
men lyckades göra av med en del pengar på det, nåväl. Roligt var det iaf!
Var kvar till typ 10, sen var det efterfest i bilen på väg hem ;) haha.
Vi fortsatte dricka och hade allsång i bilen.


Så det blev en lyckad kväll igår och idag är jag ledig :)
Ska snart iväg till Julia och spenderar väl dagen där!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha omg jag känner en käääändis!!! du är ju som gjord för tv-rutan baby! ;)

2009-10-07 @ 18:07:32
URL: http://noerdin.devote.se
Postat av: sandra

hahahaha gud!

2009-10-07 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0