What is it with you that makes me act like this?

Välkomna, här rinner snoret som aldrig förr. Haha.
Nä men ärligt, det är en jääävla förkyldning jag har åkt på. Mår i alla
fall bättre idag (ingen feber) men fy fan vad näsan & ögonen rinner.
Nyser 37 gånger i minuten och drunknar snart i mitt eget snor,
(folk som känner mig vet att jag är ganska bra på att överdriva... haha)

Snart får jag i alla fall besök WIHO. Är så jävla tråkigt att vara helt ensam
hemma på kvällarna. Jag kommer fan aldrig klara att bo själv, skulle dött
av tristess.
Hur som haver så kommer i alla fall Julia & Johanna hit ikväll och håller
mig sällskap :) Ska försöka att inte snora ner dem... höhö.

Smell u later!



Farmor har blivit inlagd på sjukhuset, förmodligen med svininfluensa och
ligger helt isolerad. Min fina farmor ♥ se till att bli frisk snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0