Ullared & vaccination

Då har man överlevt ännu en hektisk dag :) (hittills i alla fall!)
Varit på Ullared idag och där var sjuuuukt mycket folk! Helt galet
var det. Smällde lite över tusenlappen på lite gott & blandat :)
Har ni sett tv-programmet Ullared? Han bögen Mattiaz med sin mamma?
Dom var såklart där idag..... haha. Så dom sprang och filmade dem
hela tiden och varje gång jag vände mig om hade jag en filmkamera
i nyllet. Jag ska fan sminka mig nästa gång jag ska dit. hahaha :P

Sen har jag också vaccinerat mig mot svinis idag. Skönt att ha det gjort!
Stack dit med Julia och tur var det att man inte var där själv, vi fick
sitta och vänta i över en timme på vår tid.. Hann ju såklart bli skitnervös
under den tiden.. Men själva sprutan gick skitfort och gjorde inte så ont.
Lite ont i armen nu bara, men så är det ju alltid när man blir vaccinerad.

PUSSSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0