Söndag

Jobb igår gick bättre än sist. Var i och för sig inte lika många gäster
men ändå :P
Det var roligt och jag blev direkt bjuden på dejt av en kille och lite
senare bjuden på champange av en annan.
När spriten går in går vettet ur ;) haha. Nä men dem är vääldigt 
flörtiga av sig där. Fick mitt anställningsbevis igår med och är väldigt
happy :D

Slappedag idag. Blir snart god mat med familjen :)

 

Fan vad tom jag blev i huvudet nu då... haha.
Jaja, får väl uppdatera mer när jag kommer på nåt vettigt :P 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du börjat jobba där :)

hur är läget annars med dig? :-*

2009-11-23 @ 14:15:40
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0