Saturday, i love you like gold

Åh så gott det var med smörgåstårta igår, åt massvis :)
Sjukt mycket presenter fick NE också så han håller sig väl busy ett
tag nu kan jag tänka mig!

På kvällen stack jag & mikaela till kajsa & hade det trevligt :)
Sen blev det fest i hörby men det var inte alls kul (förutom att dom
spelade Volbeat ett tag så då stog jag och sjöng så högt jag kunde)
Men Epie ringde mig när vi var där. Älskling♥
Så vi drog till T9 istället där Epie, Andersson, Max & Jocke befann
sig. Jättetrevligt att träffa pågarna :) var jätte länge sen!
Litta seg i bollen idag men mår ändå bra. Hungrig & törstig hela
tiden bara :P


Hur som haver, jag har gjort färdigt min engelskuppgift på 700 ord idag!
Så jävla skönt att ha den klar & inskickad! Stooooooooolt.

Nu ska jag nog äta litta tror jag, sen ville Natalia att jag skulle komma
till henne, trevligt!



Linda, ska jag lägga upp engelskuppgifterna här på bloggen till dig
så du kan hålla dig sysselsatt? haha, tar sin lilla tid att gå igenom ;)
Skämt å sido. love you♥

 

 

MAAAAAAAAAAAAAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0