Oh happy day

Oj nu har jag glömt att skriva igen :S
I måndags var jag & Julia hos Freja i flera timmar och spelade
Super Mario & Donky Kong på nintendo! SKITKUL :D haha!
Sen på kvällen kom Johanna till mig och vi gick ner till Hardys
och hälsade på Nathalie & Kerstin, trevligt värre!

Igår var jag & Natalia på köris & pluggade, har gjort färdigt alla
pärmarna nu! Så duktiga vi är :D
Sen följde jag med syster hem & det blev myskväll :)

Idag blev det mega-frulle :) Är inte van vid att va så många runt
bordet här hemma :P Mami & Papi var hemma, sen kom jag hit
med Julia & Morgan och Linda kom också och gjorde oss sällskap!
Trevligt som bara den! Sen dess har jag spenderat hela dagen
med Linda. Druckit te & kaffe, vatt på city gross & kollat på
Mysteriet på Greveholm :) Och snackat en massa såklart!
Sen vid 8 kommer Lindita och hämtar mig igen så ska vi köra
till Lund och kolla på bio ikväll :D mys!



Sen har jag världens bästa nyhet som jag bara vill skrika om
men det får ni reda på alldeles snart, i promise!
åh, lycka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Precis, det är ju skitbra! :) och vill man bara så finns det ju hur många restauranger som helst i Lund/Malmö du kan söka jobb på sen :-)



Hahaha, Janssons temptation! Shit det hade jag nästan glömt! Fishylicious :D



Allt är bra med mig också.. verkar ha en fast anställning på g så jag är riktigt happy. får se lite hur det utvecklar sig dock :) Och ja, riktigt nice att vara i dk och hälsa på.. känns lite svårt ibland bara att få tid till allt!



hur går det för dig på killfronten josie? eller du lever singellivet fullt ut som är så himla härligt?:)

2009-11-25 @ 19:13:46
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0