Let the world be the world

Sorry att jag aldrig uppdaterade igår. Kom hem vid halv 10 på kvällen
och då var jag svinhungrig och sjukt trött.
Sen idag har jag flängt runder hela jävla dagen ungefär. Stack hemifrån
vid 10 för att lämna Buffy hos veterinären. Hon opererades och det gick
bra, dock ska de skicka iväg knutan för det såg ut som en tumör :(
Hoppas det inte kommer tillbaka & att allt blir bra med min älskling♥
Har även vatt hos tandläkaren idag och det gick superbra. Inga hål och
han sa att jag har jättefina tänder, woho!

Såååå, den lilla hemligheten igår!
Det var att jag skulle provjobba på Big Bowl i Malmö som servitris!
Tror att det gick hyfsat bra (har fått nya tider i alla fall) och det var
roligt så det kan nog bli bra :)
Är bara som extra vid behov, men det är ju bättre än inget alls!

Nu håller jag på att avlida på grund av huvudvärk och imorn ska jag
gå upp innan klockan 6. GUUUUUUUUUUUD vad jag inte längtar.
Sen bär det i alla fall av till Ullared med Mami & Julia och det ska bli
skitkul :D

Hörs lite senare imorn när jag är hemma från Ullared igen. PUSS!

(visst fan, sen ska jag vaccinera mig imorn med. NERVÖS!)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att allt gick bra med lilla Buffy! Håller alla tummar och tår att det bara var en ofarlig knuta :)



PS: Shoppa nu inte mer än jag skulle gjort i Ullared ;) Och sprutan kommer nog gå bra, börjar vi gå baklänges får vi ta hand om varandra! Haha. PUSS

2009-11-16 @ 22:22:38
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0