Jag hatar att jag reagerar så här

Var jättetrevligt att ha Johanna & Julia (syster) här igårkväll :)
Julia var ju så klart tvungen att sticka innan bonde började ;) haha,
men Johanna stannade till halv 11 eller nåt sånt, trevligt!

Lugn dag idag, känner mig äntligen frisk igen :D ååh, som jag längtat.
höhö, galet skönt när man vatt kass så länge.

Ringt till veterinären och fått en tid till Buffy. Hon har fått en knuta på
läppen som bara växer och är helt hård så den ska opereras bort.
Hoppas att det inte är nåt farligt och att allt går bra.
Ska dit med henne på måndag, & sen till tandläkaren. Guud vilken
rolig dag! :S

Spenderat lite av kvällen hos Julietta & Molgott :)

Asså jag är fan festsugen igen, som faaaan.



vafan blir jag ledsen för? its not worth it.

Kommentarer
Postat av: natalisaa

hoppas de går bra! varför e du ledsen? talk to me :) pözz

2009-11-13 @ 09:44:06
Postat av: jullan

hjhihihihihihihh.fnissfniss.-. hihihiihih.. titititi,,hihihihö..

2009-11-13 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0