Falling so hard

Gick upp tidigt idag, hoppade in i duschen och stack sen till lund.
Åt frukost med Linda på Mondo, muuuums :)
Har varit en trevlig slappedag, har varit helt otroligt seg i huvudet
hela dagen av nån anledning.
Färgade i alla fall Lindas hår och det blev finfint! Sen kollade vi
på Bröllopsduellen & drack te. myys.

Känner mig lite småstressad & känner pressen.

Imorgon måste jag ringa min lärare och hålla ett tal på engelska
i 5-7 minuter.
På torsdag ska jag till körskolan och ha körlektion och plugga.
På fredag ska jag ha mitt slutprov i Engelska C.
Feel the pressure.....

nä men wish me luck ;)




men vad kul för er då. sug.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj ja, du verkar ha fullt upp! Hoppas engelskan gick bra :) Vi får helt enkelt ses i nästa vecka eller något istället, haha. Tack och lycka till själv! OCH JA! Du får komma hit så videobloggar vi tillsammans ;) haha "hej från landet".. PUSS

2009-11-04 @ 20:53:52
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0