Dead woman walkin

Trött.se? Jotack.

Igår var en lång dag. Åkte med Mami & mina två systrar till Dalby för
att hälsa på gamlamormor. 94 bast och jävlar vad det är krut i den
tantan :P haha.
Efteråt tog jag bussen till Malmö med Emma. Gick inom Entré för att
hitta en vit skjorta, men nej. Hur fan kan dom inte ha vanliga vita
skjortor? Nåväl.
Sen stack jag till Big Bowl för att jobba. Julborden har ju dragit igång
nu och jag är redan trött på julmat & julmusik efter en dag, greeejt. haha
Jobbade i extrem värme till 00.20 och kom till Höör 01.40. Jävla segt det
där sista tåget är..
Ont lite här och där efter gårkvällen och idag ska jag jobba med.
Bara tacka och ta emot, behöver ju pengarna & erfarenheten :)
Lite drygt med alla fulla män på julborden bara.. Haha, 2 killar som ville
ta foto med mig igår. Lite för mycket snapps där kanske? ;)


Snart duscha och göra vid mig igen.

Höres mer imorn :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart de vill fotas med dig Josefin, du är ju både känd från tv och en riktig pingla!! Hoppas allt går bra :D

2009-11-21 @ 15:22:21
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0