Give me tonight

and I'll show you.


Helt galet skönt var det att vara ledig i helgen. Hann med en hel trevliga
saker dessutom :) Bla, 76-årsfest i lördags, mys hos Julia, HIF-MFF.
Det sistnämnda var dock mindre trevligt, men men första gången på
äckel-Olympia är i alla fall avklarad för min del. Jävligt tråkigt bara att min
älskling Henke (Ja, jag älskar Henrik Larsson och har alltid gjort fast att
jag är MFF-are.) sjönk som fan i mina ögon under matchen. Riktigt fult
spelade han, och det trodde jag fan inte om honom.. Nåväl, många fina
poliser hade jag att titta på under kvällen iaf :) För det var fan var där var
poliser, pikébussar och allt möjligt. Men det behövdes jävlar i det. Det
var trevligt med poliseskort ner till Knutpunken i alla fall :P

Festen var väldigt trevlig :) Linda, Petro, Mimmi och Lalle hade gemensam
19-årsfest och det blev många kära återseenden och även nytt bekantskap :)


Nu ska jag gå ut med min älskade hundjävel och sen bege mig till johanna.


jag är nyfiken på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0