Framtidssnack

Det borde fan vara förbjudet att gå upp tidigt när man är ledig.
10 över 7 imorse ringde klockan och då var det bara att dra sig
upp ur sängen och in i duschen. Ner till jobb för att putsa fönster,
men det gick hyfsat snabbt och lätt. Blev dessutom jättefint :)
Hjälpte Sandra att banka lite schnitzel innan jag var tvungen att
dra vidare.
Hade möte med en Syo kvart över 10. Gick väl sådär. Visar sig
att jag behöver ha ett slutbetyg. Alltså måste jag läsa in 600
gymnasiepoäng. Men det bra är att jag kan välja vilka kurser
jag vill. Har inte rätt till nåt studiebidrag eftersom jag är under
20, men hon skulle försöka fixa så att jag i alla fall fick 1050
i månaden.
Ska börja läsa Engelska C på distans så fort alla papperna
blir färdiga, så att jag får prova på det. Krävs ju ganska mycket
diciplin för att klara av att plugga på distans. Men det underlättar
ju även en del.

Så nu måste jag fundera på hur jag vill göra med allt. Vilka
kurser jag vill läsa, hur jag ska läsa dem, och vad jag ska
göra med jobb. Går knappast både jobba & plugga på
heltid samtidigt ju. Men är inte så sugen på att gå tillbaka
till 1050 i månaden när man har vant sig vid att ha typ
10.000 ut... Men jag måste ju läsa detta så jag får mina
slutbetyg. Förr eller senare. Helst nu ju.


Oj, vad långt det blev och förlåt om det blev tråkigt :P

Om några timmar kommer i alla fall Morgan och Fredrik och
hämtar mig :) Trevligt värre!



Kommentarer
Postat av: janssons temptation

hej fishylicious.

ja visst var det himla kul :-) haha helt flippade. Och du..... om jag ska läsa din blogg när jag är i Bulgarien så får du banne mig skriva oftare :D hihihi. Puss!

2009-05-25 @ 22:00:46
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0