Chill

Var underbart skönt att vara ledig igår, behövs innan en helg fylld av jobb.
Slappade bara hela dagen, åkte ut till Julia och på kvällen kom Linda hit
i sin nya finfina bil! VILL HAAA! Hade det jättetrevligt, satt och snackade i
några timmar innan Linda var tvungen att bege sig hem. Jag stannade
kvar här och sov hos Juli, mysigt som alltid :)

Knäckte till min hand ordentligt igår, och det gör sjuukt ont fortfarande..
Vet inte riktigt hur det ska gå och jobba idag, men det löser sig väl antar
jag. Dubbelstängning ikväll i alla fall, så jag slipper stå där helt själv och
vara kvar till mitt i natten. Gutt! Tror dessutom att Vera är där när jag
kommer till jobb, sjukt länge sen jag jobbade med henne!


Är kvar hos Julia ännu, får väl sticka hem om ett tag, börjar jobba 4 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0