Akut tandvärkshelvete

Håller på att dö av smärta. Jävla visdomstanden växer ju rakt in i kinden,
snett framåt in i de andra tänderna. Fy fan vad ont det gör.
Ringde tandläkaren och fick en akuttid idag kl 2. Det är bara det att jag
börjar jobba klockan 4.... Och tandläkaren är i Lomma. Not good.
Hoppas att jag hinner tillbaka i tid.
Finns nog inte så mycket han kan göra idag, de måste nog operera ut
tanden skulle jag tro. Åh fy fan vad rädd jag är nu. Vill ta smärtstillande
och somna bara... Önska mig lycka till! Hörs imorn om jag överlever..


Gårdagen var i alla fall jättetrevlig :) Var i Malmö med Linda, och hade
en sjukt bra dag :) Drack kaffe hos Julia efteråt med väldigt trevligt
sällskap ♥

         

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter inte alls kul! :/ LYCKA TILL och hoppas de kan göra något vettigt (som inte gör ont) åt det! :*

2009-05-19 @ 12:36:26
URL: http://noerdin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0