Sjukling

Förlåt för dåligt uppdaterande, har haft fullt upp med jobb.. :S
Fick lön i fredags, en väldigt trevlig summa dessutom :D wihi, känner
mig lite rik för tillfället!

Jobbat & slitit som ett djur, tror ni inte att jag går och blir sjuk då? Jo..
När jag kom hem från jobbet igår hade jag feber, och är fortfarande
helt kass & halsen är helt fuckad. Gaah, jag måste fan bli frisk.
Är bara ledig idag, sen ska jag jobba fyra dagar i rad. Hur ska detta gå?

Hmm, får nog bli lite Onlineshopping på H&M ikväll så mår jag nog
lite bättre sen ;) haha. Har hittat en del gosaker jag vill ha där :)
Fyfan vad jag älskar att ha pengar!




Den ene dummare än den andre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0