Entré

Usch, vad jag mådde igår. Fy fan, har helt klart mått bättre, men med tanke
på vad lördagsnatten bjöd på var det klart värt det ;)
Nu är jag lagom blåslagen efter att ha trängts för att kunna stå längst fram
när Timbuk spelade, men det är smällar man får ta!
Tack vare väärldens snällaste killar som sålde t-shirts och grejor efter
koncerten fick jag en tröja för 145 kronor (som egentligen kostade 200,
men jag hade inte mer pengar kvar) plus att han fixade så att jag fick
träffa Jason, fick min tjöja signerad och ett foto på mig och Timbuktu!
Snacka om att jag är evigt tacksam mot denna killen! :D


         






Idag har jag varit på Entré i Malmö med mami och mina systrar för att
fira Emma som fyller 26 idag. Grattis!
Blev en del shopping :D Trevligt värre.
Nu har jag så ont i mina knän så jag håller på att dö.. Vetifan hur jag ska
klara att jobba 11 timmar imorn. Jobbet tar död på mina knän :(

Kommentarer
Postat av: Bus

Var jobbar du nu? :)

2009-03-23 @ 19:07:32
URL: http://pussafuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0