Studentyra

Okej, jag ska bättra mig med skrivandet, i know!

Hade en sjukt rolig helg. I fredags fyllde Julia 20 år ♥ och det var brakfest
hemma hos henne, väldigt lyckat :) Redan på lördagen bjöds det på fylla
nummer 2 ;) Drog in till Hässlehåla till Cruisingen, fick bland annat en
väldigt vacker komplimang där; "Det var en jävla fin skitlåda du har Josefin"
Dog lite av skratt. På söndagen var det kalas och det var kul att träffa alla
förutom en viss häxa. Nåväl.

Är lite hyperstressad inför alla studenter nu. Är bjuden på 2 st idag,
3 stycken imorgon och 1 nästa vecka. Oj oj oj. Blir lite svårt att gå på alla
samtidigt känner jag, men hoppas att det löser sig.
Ikväll ska jag till Anna, sen till Kajsa och sen till Jägers :) Känns som om
det skulle kunna bli en bra kväll :) Ska sova hos Lindita♥

Måste skynda mig som fan nu känner jag.


Lyssnar på Volbeat och är så kär i F att jag inte vet var jag ska ta vägen ♥

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Den komplimangen kom direkt från hjärtat <3 =)

2009-07-17 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0