SEMESTER :)

Åh vad jag har längtat, och äntligen är semestern här :D
Hehe, har bara tatt en vecka, har inte råd att ta mer, men det ska
bli så jävla skönt att inte ens behöva tänka på jobb i några dagar.

Sov hos Fredrik inatt, är hemma nu för han skulle va i garaget och
hålla på med rallybilarna, och jag kände att det är kanske inte så
jätteroligt att följa med dit när alla grabbarna är där... :P hehe.
Blir förhoppningsvis lite mys ikväll i alla fall.

Oj oj oj, har varit utan hardy's i 2 dagar och saknar redan min
Natalisa-fisa :) haha

Nu ska jag bege mig ut i solen och dö lite av värmeslag, men
vafan man får ju passa på när det är fint och man är ledig :)




Julia, ditt stöd är gult värt. Hade aldrig klarat att göra detta själv
och gå igenom allt utan dig. Men jag vet att det måste göras...
Tillsammans klarar vi det ♥

Kommentarer
Postat av: julia

tillsammans är vi oslagbara<3<3<3 jag ÄLSKAR dig :-*

2009-06-29 @ 18:05:42
URL: http://neehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0