En dags ledighet

Aaah så skönt att äntligen vara ledig en dag :) Ska njuta till max.
Tänkte bara slappa idag, behöver plugga teori, sen ska jag & papi
ut och äta lite senare. Ska bli mysigt!

Imorgon ska jag ha världens lyxdag (fram tills kl 16 när jag börjar
jobba i alla fall..) Ska på massage 11.15 GÖTT och sen ska jag
slinga håret 12.30 GÖTT. Känns så jävla lyxigt att bli ompysslad
ordentligt :D sen vad kalaset går på får vi väl se... hehe, men det
får det fan va värt för jag har så jävla ont i ryggen och mitt hår ser
ut som ett helvete.

Sen har ju min kurs i Engelska C börjat idag.. Har fått en jävla
massa läxor redan. Problemet är bara att jag inte har nån bok.
Ringde ner till syo för hon skulle beställa en bok till mig, men
hon var ju såklart inte där. Typiskt eller vad? Hoppas jag får den
snart i alla fall för uppgiterna ska va färdiga tills på fredag...
Nåväl


Nästa vecka har jag semester :D wiii, så jävla underbart.



F, du gör mig så jävla lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0