Trucker

Börjar nog blir en riktig trucker, haha.
Har både åkt lastbil och ätit tradar-macka idag, illa va? ;)

Jag skulle ju va duktig och ta igen lite läxor i Engelskan tänkte jag,
när jag kollade vad som skulle vara inlämnat denna veckan visade
det sig att jag hade hela 8 sidor med uppgifter att göra, greeeejt!
Skitsvårt var det dessutom, jaja nu har jag skickat in det i alla fall.
Sen att det gick mindre bra är en annan sak, måste lämna in det
senast imorn men då hinner jag inte för jag ska jobba.. Oh well.


Blir en helveteshelg på jobb.. Börjar helgen med ett 12timmars-
pass imorgon. Lovely. Vill redan att helgen ska vara slut..
Helgen efter det är det hässleholmsfestivalen med förfest hos
jessica på lördag, ska nog bli trevligt :D

Nu väntar nog sängen snart :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej e du en truckerdam:) hehehe h

2009-07-31 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0