Trötthet

Waah, vad sleden jag är. Kom hem vid 12 inatt, och vaknade imorse av att
de höll på att såga här inne. Strålande fucking tider, som Vera skulle sagt ;)

Fy fan vad vi hade att göra igår, 500 meter kö med folk som vill ha mat och
2 pers på att fixa allt. Bra planerat Jan, well done. Är så jävla trött på att slita
röven av mig varje dag. Ont överallt och trött både fysiskt och psykiskt.
Längtar dukitgt mycket till v 35 när jag har semester.

Nathalisa-fisa var i alla fall tillbaka från sin semester och jag och Sandra
välkomnade henne med lite mobbing ;) haha, du vet att vi älskar dig!

När det väl började lugna ner sig lite på kvällen dök ett bekant ansikte upp :)
alltid trevligt! ♥


Wah, jag har värdlens cravings. Var sugen på allt möjligt igår och känner att
det är likadant idag. Sitter bara och fantiserar om mat, haha. Kul att man har
ett kök så man kan laga nåt gott då också! Nä just det, det har vi ju inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0