Orolig

Ja, jag har lugnat ner mig nu så ni behöver inte bli oroliga :) hehe.
Har skrikit och bölat färdigt för idag, hoppas jag. Hej Humörsvängningar!

Ska sminka mig nu och sen sticka till jobb. Imorgon blir det tiiidig morgon,
måste nog vara på jobb vid halv 8. Ska ha öppning plus att vi får en stor
leverans så det är lika bra att va där tidigt om man ska hinna..



Jag har en dålig magkänsla. Jag hoppas att det snart försvinner.
Tycker du har varit annorlunda mot mig de sista dagarna, och
det gör mig orolig. Orolig så det gör ont i magen. Om det är nåt
så säg det till mig snälla. Var inte ett svin du också.
Låt mig inte sitta och hoppas.

Kommentarer
Postat av: h

oj vad där var skrevet mycket denna gången :)

2009-07-28 @ 20:09:12
Postat av: ssandra

skrevet HAHAHA

2009-07-28 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0