Jobbhelg

Tillbringade hela dagen med H igår, körde ifrån Höör 7 på morgonen
och var tillbaka vid 10 - halv 11 på kvällen.
Var duktigt skönt att krypa ner i sängen sen kan jag säga :)

Idag blir det jobb hela dagen.. Börjar 12 och jobbar till stängning, usch.
Kommer inte bli roligt med denna värmen och vet att det kommer va
sjukt mycket folk med detta vädret en fredag... Blir stängning med min
lilla Nathalie i alla fall :) Imorgon väntar samma helvetespass på minst
10 timmar.. Sen stängning på söndag och måndag med. Jag kommer dö.
Tur i alla fall att det är med Nathalie, Vera och Sandra jag stänger med
i helgen. Mina favoriter :)

Nästa gång jag är ledig är alltså på tisdag, och då har jag massage
inbokad! Riktigt välbehövt. Min rygg är död för tillfället...

Ska dricka upp mitt kaffe sen sminka mig, byta om och gå till jobb.

Hörs kankse imorn om jag lever ;)

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0