I'm back

Blev ingen uppdatering igår, hade faktiskt inte tid, var bara hemma i 5 min
på eftermiddagen.
Stack ju till jobb tidigt som fan på morgonen, när jag slutade hann jag bara
hem och snabbduscha innan jag skulle träffa H och P. Satt och drack kaffe
med dem nere på jobb, sen bestämde vi oss för att köra till Trelleborg :)
H skulle dit på morgonen idag, men ist stack vi igårkväll tillsammans och
sov där inatt. Skulle till Malmö från Trelleborg och mötte upp alla grabbarna
för att äta tillsammans. Haha, dom är sjuka i huvudet allihopa, men jävligt
roliga ;)

Kom hem vid 3 och blev kallad Träsk-unge av mami, utan anledning men
Bulli hade jävligt roligt åt det i alla fall. Hå hå ja ja, dom är ganska roliga
här hemma ibland.

Nu ska jag läsa lite Engelska C och göra mitt närvaro-prov, sen vid halv
8 kommer Mojje & H, och sen Julia också :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0