En aning mer levande

Uj uj uj vilken dag detta har varit. Nu spyr jag i alla fall inte längre så hoppas
på att det har gått över, vad fan det nu var. Världens huvudvärk eftersom jag
är uttorkad och dessutom inte druckit kaffe idag, och så jäävla trött.
Har bara sovit hela dagen och har noll energi. Har fortfarande inte ätit och
har absolut noll krafter.

Tänkte gå och lägga mig nu och hoppas på att jag mår helt bra imorn,
tror jag är frisk igen, behöver bara återhämta mig från att ha blivit av med
allt. Måste ju kunna jobba imorn, som tur är börjar jag inte förrän 4 i alla
fall. Får väl gå upp hyfsat tidigt imorn för att se hur jag mår, så att jag i
såna fall kan försöka fixa en ersättare på jobb..



Nu ger jag upp för idag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0