11 timmars jobb

Då var man hemma efter 11 timmar på jobb! & jävlar i det vad jag, Kerstin
och Linnea var effektiva ikväll :) Stängde klockan 10 och kvart i 11 stod vi
med nyckeln i dörren, strålande tider!

Har varit nära att kissa på mig x antal gånger idag av skrattanfall tack vare
Sandras sms & mms, så jäävla roligt! Hahahahahaha :D

Imorgon väntar jobb mellan 12 och 17, lite skillnad med 5 timmar imorn
bara :P Precis vad som behövs, har så ont i min kropp.
Efter jobb ska jag ut till Julia. Vi ska hålla varandra sällskap när våra män
är borta ;) hahaha.

Fick tillbaka resultat på inlämningsuppgiften i engelska som jag gjorde
igår. La inte ner i närheten av så mycket tid som behövdes egentligen
men lyckades ändå att få till ett VG, helt klart nöjd :)

Nu är det läggedags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0