1 månad

Om 1 månad fyller jag år! wiii :) hehe. Och då är det bara 1 år kvar till systemet :P

I lördags lämnade jag jobb vid 4 och skyndade mig hem för att duscha, föna och
platta håret och så vidare :P Sen bar det av mot Hässleholm för 25- och 30års fest :)
Rolig kväll med roligt sällskap! Vi var där vid kl 6 och drack fram till 3 på natten
ungefär, hehe. 9 timmars supande satt fint men kan ju garantera att jag vet en del
som har mått bättre än de gjorde när de vaknade imorse, haha.

Sleden som jag vet inte vad och nu väntar jobb måndag, tisdag, onsdag, fredag,
lördag, söndag, måndag, onsdag, torsdag, fredag. PUUUH, fy fan.

Tänkte gå och lägga mig snart faktiskt, har sovit alldeles för lite inatt, somnade inte
förrän vid efter 5 imorse. Tråkigt att sova ensam inatt :(


Klippning kl 12 imorn, sen jobb kl 16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0