Yes Man

Vaknade med världens träningsvärk. Kunde inte få upp armarna ovanför
axelhöjd ens :S kunde ta mig in duschen förrän på eftermiddagen, då
jag hade mjuknat upp lite :P haha.

Drog in till Lund igår och träffade Linda & Jonas.
Gick på bio och kollade på Yes Man. Helt okej, rolig som alltid
när Jim Carrey är med i nåt :)
Var i alla fall jättekul att träffa båda två!
(& du och jag måste träffas nån dag själva för en massa
skvaller Linda! ;P)







Just nu sitter jag hos Julia & Morgan och myser :)
Får nog gå ut & ta en cigg nu, blev lite jobbigt att prata
med M...


Pilates imorgon 11.30, ska bli kul & skönt :)
Sen blir det nog ännu mer mys med kära syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0