Vin

Muums, vad smarrigt! Precis käkat bakad potatis med creme fraiche och rödlök,
sjukt gott! :)
Har varit duktig med ätandet i 2 veckor nu och verkligen tvingat mig att äta som
fan när jag inte ens vatt hungrig. Lide stolt, tror ni det syntes på vågen? NEJ.
Blev lide besviken. Ska kolla upp kosttillskott och sånt nu, kollade mitt BMI
igår och det var inte bra. Så får väl fortsätta att kämpa på..

Ingen träning idag heller, har mått lite halvdant sen spinningen i torsdags,
förhoppningsvis blir det nåt imorn i alla fall. Och sen ska vi prova på afro power
dans på söndag :)


Ikväll blir det myskväll för Ronny & Ragge ;)
Morgan & H ska köra iväg för att hämta en bil (?) och kommer inte tillbaka
förrän imorgon kväll så jag & Julia ska ha vinkväll :D najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0