Sjukt nöjd!

Blir en liten kort uppdatering, eftersom jag skriver från mobilen :p är som sagt sjukt nöjd med mig själv idag :) jag och julia tog tag i träningen och stack ner på nionde och skaffade träningskort! Var sedan med på mitt livs första spinningpass, och fy fan vad jag har ont nu! Benen känns faktiskt helt okej just nu men har så jävla ont i röven! Känns som om jag har brutit båda sittbenen :s aj aj aj. Är rädd för att det kommer va ännu värre imorn bara.. Fy fan. Men det känns iaf jävligt bra att ha gjort nåt och imorgon förmiddag blir det yoga med julia och mami :) Och för er som har missat det, kan jag upplysa er om att det är RIKTIGT kallt ute! Skulle träffa johanna en snabbis, men det slutade med att vi stod ute i en timme och jag känner fortfarande inte mina tår :shaha. Trevligt var det iaf :) nu är jag trött på att skriva med T9 på mobilen så vi hörs senare lovers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0